پورحيدري: به نتيجه بازي با سپاهان اميدوارم
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

 منصور پورحيدري درباره ديدار اين هفته تيمش برابر سپاهان گفت: بازي‌هاي استقلال و سپاهان هميشه حساس هستند. اين ديدار براي دو تيم سخت و بسيار با اهميت است. هردو تيم به امتياز اين ديدار نياز دارند. آنها در خانه به تيمي منسجم تبديل مي‌شوند که تلاش دارند سه امتياز را از آن خود بکنند و ما هم براي ماندن در کورس رقابت قهرماني به امتياز اين ديدار نياز داريم. اعتقاد دارم که استقلال هروز بهتر مي‌شود و اگر در نيم فصل نخست به لحاظ بازي چندان خوب نبوديم، به دليل کامل نبودنمان بود. من به بازي با سپاهان اميدوارم و فکر مي‌کنم بازي زيبايي را به نمايش مي‌گذاريم.


به گزارش ايسنا ، او با اشاره به خريد غلام‌نژاد و حضور اين بازيکن در استقلال اظهار کرد: ما در نيم فصل اول نواقصي در تيم داشتيم که يکي از آنها دفاع راست بود. آقاي قلعه‌نويي به غلام‌نژاد اعتقاد دارد و او بازيکني است که مي‌تواند اين مشکل ما را تا حد زيادي مرتفع سازد. ما براي حضور قدرتمند در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا نيازمند تقويت خود هستيم و اين امر جز با کار، تمرين و تقويت تيم ميسر نيست.

مديرفني استقلال در ادامه افزود: همانطور که اشاره کردم در دور رفت ما بازي‌هاي خوبي را انجام نمي‌داديم و خود آقاي قلعه‌نويي هم از اين امر راضي نبودند. من اميدوارم در دور برگشت کامل‌تر باشيم و بتوانيم به آنچه هواداران مي‌خواهند نزديک‌تر شويم. کادر فني استقلال تلاش زيادي مي‌کند تا مشکلات را حل کند و تيمي متفاوت با چهره‌اي متفاوت در نيم فصل دوم از استقلال نشان دهند. ما اگر برابر گسترش فولاد هم خوب بازي نکرديم تنها دليلش کامل نبودن ما بود.

او با اشاره به کسر يک امتياز از استقلال در بازي رفت برابر سپاهان عنوان کرد: متاسفانه يک امتياز در بازي دور رفت مان برابر سپاهان از ما کسر شد. ما درحال پيگيري هستيم تا شايد بتوانيم آن امتياز را باز گردانيم اما کسر امتياز واقعا راه حل مناسبي براي حل پرخاشگري‌هاي استاديومي نيست. ما هم از فضاي استاديوم‌ها راضي نيستيم و اعتقاد داريم که بايد فکري براي آن شود تا شرايط عوض شود اما با کسر امتياز هيچ چيزي عوض نمي‌شود.

پورحيدري در پايان و در پاسخ به سوالي درباره شانس قهرماني تيمش در ليگ برتر امسال، بيان کرد: با توجه به شرايط نچندان خوبمان در نيم فصل اول، بسيار عالي نتيجه گرفته‌ايم و و با کامل‌تر شدن و تدابير کادر فني در دور برگشت نمايشي متفاوت از استقلال مي‌بينيد. هرچند براي صحبت از قهرماني زود است اما استقلال را اصلي‌ترين شانس قهرماني مي‌دانم و فکر مي‌کنم با وجود همه مشکلات مي‌تواند جام قهرماني را بالاي سر ببرد.



درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)